Sunday, December 6, 2015

Mencari Idea *pandang atas*

Hello Assalamualaikum warga blogger! Cehh.......

Haritu kiteorang ditugaskan untuk membuat mood board!!!!! Haaaaa moodboard apa? lerrr moodboard pasal kita punya project... Yaaa, pasti korang dah tahu moodboard saya pasal apa, ye pasal kurta laaaa. Saya kan pilih kurta takkan tetiba buat beg pulak haha eh eh -.-' Sebelum kita nak buat moodboard firstly perlulah research! Benda mcmni penting supaya idea kita lebih bertambah creative. Konon.. hehehe kami ditugaskan buat moodboard se creative yang mungkin. Sumbat je apa semua dalam moodboard, tapi jangan lah sampai serabut beb. Hmmm ni antara contoh moodboard yang saya usha-usha kat pakcik google

















Ahaaaa. Ni lah contoh moodboard yg nice nice huhu. Cari yang fesyen sebabnya saya kan buat kurta, sajooo :) Tapi yang pastinya material kain mesti letak dalam moodboard ni, saya haritu dah amik perca kain kat organisasi saya tu. Ok la jugek knnn, walaupun tak banyak janji ada. Oklah, itu sahaja wassalam ;)


No comments:

Post a Comment