Sunday, December 27, 2015

Done ^^

Assalamualaikum dan selamat malam warga blogger. Mai mai lah singgah usha blog ni. Walau pun blogku tak sehebat dan selawa blog orang lain. Ini yang termampu. Haha, okay post before ni saya dah tunjuk the part of baju kurta saya. Hmmmm... Okay tak design saya ni? Harap okay sahaja. Saya dah buat yang terbaik. Jangan la cakap design saya mengantuk T.T

Dan... Harini saya ada model yang import daripada luar negara. Hahaha, ceh ceh kamain luar negara dia. Tak ada lah. Jujur saya cakap, model ni ialah abang saya. Ye.. Abang kandung. No lah abang angkat ke apa ke. Karang terangkat. Errr... Before saya balik UiTM Shah Alam saya sempat suruh dia jadi model untuk kurta saya ni. Lagipun abang saya ni badan dia agak berisi so saya ingat memang sesuai memandangkan kurta saya ni besar sikit. Huhu

Mai kita tengok...










No comments:

Post a Comment