Tuesday, December 8, 2015

Idea1

Assalamalaikum..

Hari selasa haritu saya pergi ke organisasi saya haaaaaaa. Datang saya sembang-sembang dengan makcik dan makcik tu. Pakcik ni suka beno buat lawak hahah. Tak sah saya datang kalau tak belanja air. Air teh o ais. Makcik cakap kedai tu sedap dgn teh o ais!! Alaaa kedainya belakang kedai pakcik and makcik je :) Baik kan layanan mereka, seronok bila bekerjasama dengan orang macam ni. Ramah sangat, pakcik ni siap tunjuk gambar masa anaknya konvo, comel wehh pakcik and makcik pakai baju pink color. Serasi hahaha. Pastu masa nak balik tu hah, baru perasan kurta baruuuuuu gantung buat display. Aik cm pelik takpenah tengok sebelum ni. Tanya makcik tu, makcik tu kata tu baju customer. Tapi dia tak ambil lagi jadi saya tangkap lah gambooo








Yang ini design yang customer mintak tu. Menarik laaaaaaaaaa. Kan?
Di bahagian depan tu menggunakan zip, mungkin saya boleh buat macamtu, untuk idea kurta saya. Yeahhhh proceed! ;D


No comments:

Post a Comment